.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه چیز درباره دفتر محمد خاتمی در ژنو

"سید محمد خاتمی" که این روزها اختلافاتش با دیگر سران فتنه به شدت بالا گرفته است و در صدد پیدا کردن راهی برای بازگشت به نظام می باشد؛ در آستانه انتخابات سال 88 دفتری در شهر ژنو در کشور سوئیس راه اندازی کرد که هدف نهایی فعالیت آن ارتباط گیری با آمریکا و جذب برخی منابع مالی بود.



به گزارش جوان آنلاین و به گفته یکی ازنزدیکان خاتمی دفتر ژنو برای مقدمه سازی انتخابات سال 88 بود و پول های گوناگونی كه به بهانه گفتگوی تمدن ها از افراد و كشورهای مختلف گرفته می شد برای انتخابات بوده است.

یک منبع آگاه امنیتی در همین راستا گفت: بر اساس اسناد موجود برخی عناصر فتنه بدون شك با خارج از كشور در ارتباط هستند و این موضوعی است كه به اثبات رسیده است. جالب این است که برخی از فرزندان آقایان نامه رسان سرویس MI6 انگلیس هستند و برای آقایان نامه میبرند و میآورند.

وی افزود: یكی از بازداشت شدگان که از نزدیکان خاتمی است در اعترافات خود به دفتر ژنو وی اشاره می كند و می گوید: بارها به خاتمی گفتیم كه این دفتر مشكل ساز میشود اما توجهی نكرد. وی ادامه می دهد: یكبار در هواپیما نظر سفیر سوئیس در خصوص دفتر خاتمی در ژنو را پرسیدم كه ایشان گفت كه این دفتر بهترین مكان برای ارتباط خاتمی با آمریكا و غرب است.

خاتمی هر زمان كه به دفتر ژنو می رفت با آقایان رسام، بهنود، خانم كاملیا انتخابی فر و شیلر ملاقات می كرد. وی هر موقع كه آنجا می رفت، ساعتها با این افراد پشت درهای بسته جلسه داشته است.

این منبع آگاه افزود: تمام مشاورین مركز گفتگو تمدن ها با دو مسئله مخالف بودند؛ 1- گرفتن پول از خارج كشور برای مركز 2- افتتاح دفتر در ژنو. خاتمی با افتتاح ژنو اهدافی را دنبال می كرد كه مهمترین آنها رابطه با آمریكا، ارتباط بیتشر با داووس و شخصی بنام "شواد"، ‌رئیس برگزاری داووس كه ارتباط دوستانه ای با خاتمی داشت.

وی افزود: این چهره نزدیک به خاتمی می گوید: «در دیداری كه با سفیر سوئیس داشتم از او در مورد آقای خاتمی و دیدارهایش پرسیدم كه در جواب گفت: آقای خاتمی وقتی به ژنو می آید كاری به ما ندارد و به كارهای خودش می پردازد. نكته مهمی كه به آن اشاره كرد و گفت: اوباما كه رئیس جمهور شده و آقای خاتمی هم قصد كاندیداتوری دارد؛ ‌این دفتر گفتگوی تمدن ها مكان خوبی برای همكاری این دو نفر خواهد بود.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 10 آذر 1392
درود برسیدنا خاتمی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.